آخرین اخبار
کد مطلب: 80537
لازم باشد يعقوب کريمي را به تيم اميد مي‌دهيم
قلعه‌نويي: شايعات را شما خبرنگاران مي‌سازيد/ شايد قاضي در دفاع وسط بازي کند
تاریخ انتشار : 1393/06/11 09:45:19
نمایش : 1424
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: شايعه‌ها را شما خبرنگاران مي‌سازيد و براي تيم حاشيه درست مي‌کنيد.
 
 

به گزارش سلام لردگان، امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين تيم استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هر بازي شرايط خودش را دارد و مسجد سليمان معروف به اولين‌ها هستند و اميدوارم بازي خوبي بشود. مسجد سليمان مردمان خوب و ميهمان نوازي دارد و اميدوارم زمينش اجازه بدهد بازي خوبي برگزار شود. با رفتن مگوييان و مصدوميت يعقوب کريمي دردسرهاي خط دفاعي ما شروع مي‌شود زيرا عمران‌زاده و صادقي به اين بازي نمي‌رسند.

وي ادامه داد: بازي با نفت مسجد سليمان سخت است و يکي از سخت‌ترين بازي هاي ما در ليگ با نفت مسجد سليمان است.

قلعه نويي در مورد حضور يعقوب کريمي در تيم اميد، گفت: ما قانونمند هستيم هرچه قانون بگويد انجام مي‌دهيم با ماجدي صحبت مي‌کنيم و اگر نياز باشد او را به تيم اميد مي‌دهيم البته يعقوب مصدوم است.

سرمربي استقلال در مورد دلايل افت فوتبال پايه تهران، گفت: فوتبال پايه در کل کشور به آن بها داده نمي‌شود. در امارات وقتي تيم‌هاي بزرگسالان الاتحاد و الشباب بازي دارند تيم‌هاي اميدشان هم باهم رقابت دارند. در زمين خوب بازي مي‌کنند و پخش مستقيم مي‌شود درحاليکه ما فقط زمين ورزشگاه آزادي را داريم و فدراسيون بايد به فوتبال پايه در کل کشور توجه کند نه فقط تهران، سپاهان و برخي تيم‌هاي نظامي به تيم‌هاي پايه اهميت بيشتري مي‌دهند اما چون فوتبال  تهران زبانزد بوده مورد توجه  بيشتر قرار مي‌گيرد.

قلعه‌نويي در پاسخ به سوال فارس در مورد شايعه جدايي تيموريان از استقلال گفت:  اين شايعه‌ها را شما در مي‌آوريد کسي در نمي‌اورد و خواهشا از اين حاشيه ها درست نکنيد تيموريان در تمرين است و تمرينش را مي‌کند.

قلعه نويي در مورد کمبود مدافع در تيمش گفت: شايد قاضي را دفاع وسط گذاشتم بازيکن نداريم.

سرمربي استقلال در مورد عيادت از مظلومي، گفت: من قبلا هم به عيادت غلامحسين مظلومي رفته بودم او  به گردن خودم خيلي حق دارد باشگاه بحثش جداست اميدوارم شفاي عاجل پيدا کند.

وي در مورد وضعيت استقلال گفت: در برخي پست‌ها مشکل و جابه جايي داريم و هنوز برخي بازيکناني که توقع داريم به شرايط ايده‌ال نرسيده‌اند اما وضعيت اسقلال ايده آل مي‌شود.

انتهاي پيام/ع
منبع : فارس

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس